skolavslutningen


ja kvällen blir ju kul :)
taggar :) rawr
BILDER FRÅN IDAG:

JAG (FACE) VISAR UPP KLÄNNINGEN & FRILLAN LOL

MELINDA SJUNGER (SUMMER):]

SANDRA SJUNGER EN LÅT SOM HON OCH EMMA HAR SKRIVIT!<3

HALVA KÖREN!

MELINDA!<3

Amanda<3

Johanna<3

therese<3

shadi & co väntar på att få betygen!

Ella&vickan&tobbe<3

henke&birk.. helt omedveten!

kör gänget sitter bara och kollar<3

åsa&krille kollar på vickans betyg!

stolta gänget som har gått ut nian<3
(shadie&Henke&Birk&sammy(hanstjej)&tobbe)

vi hoppar av glädje.. sommarlov<3

maria tvingar malin<3

Jag&malin gosar framför kameran... ne men (ÄLSK DEJ BÄSTVÄN)
ne nu ska jag fixa mej sen gå ut och kontakta massa.. :)
kl 7 blire ug med massa roliga saker ajja klockan är bara 2 än så länge 2 timmar sen jag va i skolan :]
aja puss<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback