kiss my eye and lay me to sleep!

igår var inte dirr som jag hade tänkt gick ut och var med alexandra vid halv 10 så for jag hem,
sen kom erik och vi snackade och sen så var jag med han till halv 12 det var ganska skönt att bara vara med han och snacka och så!
idag vet jag inte vad jag ska göra, ska kanske bara vara med erik idag med eller så drar jag ut med någon eller nått sånt.. jag har inte dirrekt några fasta planer men jag får nog se hur min kväll slutar upp!!

jahaha.

jag har fastnat i en otroligt braa låtar på den senaste tiden.. hhaa det är så fullt hur man kan fasta ni låtar så mycket att det är bara dom man vill lyssna på..
låtarna är
Vart ska vi sova inatt!
On the floor
Raise your glass
save me
Send me on my way!
haha kanske inte ska räkna upp alla men ja det är en av dom iallafall..
men den bästa är nog Akon - Give it to 'em

have no choice but to win, cause I
Absolutely can't lose no way
200 percent I am on my job
Gettin' money ain't nothin' left to say




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback