-smile

hellu sitter och väntar på pojken min,
ikväll har jag varit och snackat lite skit med malin.
Det var rätt skönt att vara med henne sen har jag åkt bil,
mid mera, min dag har varit fantastisk.
Nu blire som sagt att vänta på pöjken innan jag går och lägger mig,
hoppas han bara inte har somnat för han var rätt trött, Sötnosen<3
sen imorgon är det fredag så skönt det kommer att bli,
helg sova ut, sen slipper man äckel skolan i några veckor också,
har praktik nu, så ska ringa och snacka med dom imorgon då blir det bara bra.
ne nu ska jag he på en espisod av ''game of thrones'' för att göra så att pöjken blir glad! :D
godnatt och jessica Bäckman min sötnos, hör av dig<3


Klart jag hör av mig! <3 ta och kom till stan någon gång till veckan om du får tid så kan vi hitta på någonting!

2012-04-28 | 13:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback