if today was your last day


tjenare tjenare, idag har dagen varit rätt chill eller går dagen blire ju eftersom klockan är typ 3 xD
Det jag har gjort idag var att komma hem från älsklingen som skulle iväg och gejma, fast det var rätt tidigt.
For ut med Malin med moppen, och vi stötte på Alex ganska snabbt så vi körde omkring och snackade lite.
Sen for jag hem och gjorde världens grymaste mat. vid 7 nån gång ringde Karin och Birk så dom kom förbi så snackade med dom lite sen for vi över till min söta lilla älskling som var jätte trött, var bara där någon minut. Sen for vi ut och körde bil och snackade lite med en massa folk, träffade Sandra också och snackade lite med henne. Sen så landa man hemma igen och då mötte man på Matte och Emily så vi satte igång en film som heter Exorcismus, kan dock säga att filmen inte var så bra var as fult hur handlingen gick till men aja, var då kul sen for Matte hem och nu sitter man här med en söt stora syster som sover så skönt i soffan och jag sitter och skriver hehe xD
aja ska nog sova nu eller nått hare<3



Hejhej, jag vill bara tipsa om min tävling där du kan vinna valfritt smycket, dirket länk, http://bilderbyalice.se/2012/august/vinn-valfritt-smycke.html#comment
Förlåt om du inte gillar sånahära kommentarer!
Allt bra?

Svar: jag har inget emot sånna kommentarer är bara kul att veta :Ddet är bra med mig sj!?
Maria Nyman Norberg

2012-08-07 | 10:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback