Satc


Idag har jag farit till skolan suttit på mina ur tråkiga lektioner och som sagt inte gjort ett skit,
bara lyssnat eller skrivit av... Sen kom jag hem till Bjurholm träffa Henke Sen har jag tvär träffat Malin innan hon far till turkiet FYFAN!! kommer sakna flickan. Sen skjutsa Henke hem mig sen satt jag med Matte och Emily en tväris och typ 5 min, sen gick jag in och tog mig själv i kragen och börja rensa mitt smink tvätta mina borstar fixa smutskläderna till tvättstugan vikt in dom rena kläderna fixat bilder på min spegel, lagt alla parfymer på byrån, kan säga att jag har en ny parfym som luktar fantastiskt! bra köp och billigt knappt 40 spänn... Renbäddade sängen och vikt min pyjamas under kudden som jag funderar på att he på mig. Jag är så duktig och nu ska jag bädda mig ner i sängen och se på satc kommer troligt vis somna snabbt, och ja det blir en ensam natt i natt men ja.. godnatt!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback