see the beauty in everything


Hej, eller god morgon kan man ju säga. har snoozat sen klockan 6 till 7 sen klev jag upp och sminka mig väckte gubben som sov, men något jag ångrar är att jag la mig och sov med blött hår, bravo... Vi alla vet ju hur det ser ut typ!! Det regnar idag också, inte lite heller men man får ju hoppas på att det slutar så man kan stå och vänta på bussen torr!! ikväll vet jag inte vad som händer blir väl att vara med Älsklingen som varit kanske titta på Daintons bil om han då kommer in xD haha ja jag vet faktiskt inte kanske sova är rätt trött, så gåre när man är upp sent!! :D
Nu får jag hoppas på en god lunch och en fantastisk dag även fast det regnar, men det känns som om dagen kommer gå fort idag! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback