Onsdag den 20e


Hejhej!
sitter här helt ensam i vårt hus som är så läskigt,
och jag som ska sova i källaren,
ångrar nästan att jag inte följde med
mamma och mr.K ut till stugen :(
ajaj, i dag var det 3e dagen av
sommar jobbet, det gick väl
si och så, dagen var väl som vanligt,
på lunchen träffa jag Henke, när jag slutade
vid halv 3 så for jag hem dirrekt,
blev förvånad av krister som var hemma,
trodde han skulle komma imorgon. men det var
icket så. hälsade på han sen gick jag ner i mitt mörka
och kalla rum, la mig i sängen och sovde till klockan 5.

När jag vaknade så märkte jag att huset var tomt,
hade glömt att mamma och krister hade farit, men
kom snabbt på det igen. gick och satt mig vid tv
med ett glas mjölk och så my name is earl eller vad det är xd
sen how i meet you mother och scrubs.

sen kom jens och milton och snacka lite,
kan erkänna att jag inte var på det bästa humöret,
jag kände mig som nera på botten.
sen kom tim som tog med mig på bibel läsning och
prat hemma hos carro och andreas, som vanligt så var det kul.
sen så for vi åt varsit håll. så nu sitter jag här och skriver
dom här långa och tråkiga raderna som ändå inte har
någon betydelse alls. ska nog lägga mig och se lite Oth,
har lix inget annat för mig och den personen jag helst
vill vara med, ja förmodligen så sover den personen,
eller gör något som är roligare. aja, få klura ut hur jag ska
klara mig i natt. känner mig nästan lite rädd om jag
ska vara ärlig :/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback