Dagen efter!

hellu, var i brännland igår med ett par stycken!
var rätt trevligt, for hem där vid 11 och åkte med jonte en tväris!
träffa karin vickan tobbe sammy och emma en tväris, men
vi sa väl inte så mycket dom hade bråttom tro jag.
sen kom man hem  vid tolv, vid 6 idag så väckte henke mig,
bara för att han ville ha lite cola, så gick upp och träffa familjen
gick ner igen och somna om efter någon timma,
sen har man vaknat varit ute och pratat med några!
mysit med en söt katt, och nu är man återigen hemma!
henke ska tvätta en bil och jag ska städa mitt rum,
som tekniskt sett ser ut som ett helvete!
men det blir så när man är lat xD
måste hänga in mina kläder också för
på nått sätt så har jag att slänga det mesta av
mina kläder i tvätten även om dom är ren,
så det är lite tomt i garderoben just nu!
vet inte vad jag ska göra senare kanske bara se film!!
aja vi får väl se!!
(Saknar mina jessicor... Jessica E och Jessica B luv u guys<3)

Min fina söta pojke<3
dom senaste dagarna med dig har varit underbara,
blir glad av din närhet,
är glad att vi har hittat tbx till varandra,
efter 3 år och mycket tjaffs där imellan<3
VÄRLDENS BÄSTA POJKE<3 <3
puss puss hej hej! 
hörs sen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback