Jag är här, Du är där.. vet du vad en av oss är på fel ställe<3

varit hemma i ungefär en timma, varit ute
med ett par stycken och spelat fotboll
och varit på gymmet med malin, dyyyng sköönt,
bräääna lite fläsk ;) sen efter har man duschat så nu
luktar man gott :) ska snart krypa till sängen, eller...
snarare stänga av datorn och lägga mig ned,
men måste först smörja in mig med hudkräm,
har inte gjort det på hela helgen eftersom jag
har sovit hos hankitank, men men det skadar inte.
Huden blir bara extrem torr!!
Imorgon är det andra veckan jag är ute på praktik,
fortfarande skönt att slippa skolan, det är bara klasskompisarna
man saknar. NEDRANS...
aja ska bara smörja in mig se klart på
simpsons avsnittet kanske ta mig en macka,
känner hungern, sen sooova!!
(fast tvekar om mackan,
jag och malin har gjort en pakt... men ja)

LITE TIDIGT ATT SÄGA, 
MEN SAKNAR MIN POJKÄ REDAN NU.
AWW, MEN VI HAR JU ALLTID SMS<3
SÖT POJKEN MIN<3
saknar också sommaren :/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback