Älskade syster!

För första gången på kanske jag vet inte flera veckor så har jag suttit med min älskade syster, kollat på hår produkter och planera om en stor beställning till oss båda, kollat på kläder och bara snackat och skämtat i 2 timmar  kanske, det var otroligt kul saknar min och Emilys crazy days, då vi ba är allmänt konstiga och skrattar åt våra dåliga skämt! Så snäll syster som jag har så fick jag låna en UNDERBART skön och SNYGG tröjja som jag ska ha imorgon, Lid Emily du kommer aldrig få tbx den. (skämt å sido) träffade mammsen också satt och snacka med henne medans jag åt glass och plättar muums vad gott! aja ska lägga mig bredvid älsklingen nu så hare hejdå puss!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback