Baby, jag lever min dröm


Go kväll mina vackraste, ligger för stunden i sängen medans Jessica leker ninja i rummet och vandrar omkring.. ser henne knappt fast nu sitter hon brevid mig, kommer kännas konstig att sova brevid någon annan än Henke HAHA! och Jessica som är van att sova brevid Max  haha, vi kommer ligga och krama om varandra vi kommer vakna av att vi ligger och myser med varandra haha, skämt å sido kommer bli kul, kommer säkert tro att det är Henke som ligger brevid mig imorgon.. loooolz!! Nä men vi såg som sagt ''Wild Child''  och se en början på ''Tvillingarna i London'' eller vad filmen hete så vi bytte till ''Honey'' istället, sen gav vi upp. rätt trött efter några timmar med film och skratt och massa hosta. Sen kom Henke och Niclas förbi och snackade i några minuter sen tvätta vi bort sminker och smörjde in ansikterna med hudkräm och tog på oss natt kläderna och nu ligger vi här i sängen och lyssnar på lite musik och skriver detta inlägg eller jag skriver och Jessica små gluttar vid min sida, men ska mysa lite med Jessica innan jag somanr nu så ha det bra hej.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback