HATAR!

Varför ska man sitta på en lektion där läraren är för aggressiv, det är inte kul för 5 öre.. vet att det är viktigt, men snart ger jag upp att följa denna lektionen. Ger snart upp börjar bli förbannad själv... 

Snart lunch så kanske man får träffa älsklingen, sen ska man ringa världens bästa och se vad hon har på hjärtat.. sen blire 2 lektioner sen slutar jag så jävla bra... ska väl hem träna kanske eller se tv.. har tagit en paus från träningen en vecka för att jag har varit förkyld och haft en hemsk hosta men nu är det bara att börja om igen!! so it goes. Aja lunch snart och det står att det ska vara Fiskfriletter med babyspenat, citron, remouladsås och kokt potatis, men lät inte som det godaste.. aja få väl hoppas att det går att äta.. ska väl inte klaga jag får ju åtminstonde mat...
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback