Life is like a box of chocolates, you never know what you 're gonna get.

Godmorgon folket! sitter just nu i klassrummet och lyssnar på läraren. Förlåt för min urkassa uppdatering vet inte varför jag är så dålig på att uppdatera faktiskt, kan bero på att jag inte har nått att skriva om eller att jag helt enkelt inte har tid. Men kommer förhoppningsvis snart bli bättre haha! kommer försöka lägga upp 1 inlägg varje dag, promise.

Ja, men nu kan jag fortsätta att skriva som vanligt. Igår for jag ut med Malin efter en härlig dusch, vi satt på en bänk mitt ute i Bjurholm och snackade om det mesta, det var as härligt saknar att umgås med den flickan då det bara är hon och jag som talar ut om allt som har hänt, vad vi tycker och tänker utan att man ska bli dömd! LOVE U MALIN!  Sen for vi och träffade Matte som snackade och planerade med Malin, så om 12 månader smäller det.. hehe skämt å sido. Sen for vi tillbaka till våran bänk, spelade lite musik och fortsatte snacka. Sen så skulle jag till Henke, när jag kom dit så satte han sig och spelade lite Gta, medans jag satt och snackade om en jäkla massa haha, ovanligt att jag snackar, tro inte ens han hörde ett prd av det jag sa. Sen gjorde vi korv mackor åt upp det sen gick vi upp och la oss. Hehe Henke skrämde mig rejält inatt.. vaknade av att jag var jätte törstig och tittade på han och trodde han sov, så sträckte mig mot colan som låg på bordet, när jag skulle dricka titta jag mot Henke som hade världens pedofil min, haha kan ju lova att jag vart rädd hahah. På tal om Henke, på fredag blir det troligt vis först skola sen efter det umgås med min vackra kille, tills han drar vidare till stan för att fira sin 18 års dag, nu blir han en stor pojke. CANT WAIT! haha. Märker dock nu att jag har planer för hela helgen just nu, hoppas då att denna helg kommer bli asm. Cant tell right now what is going to happend hehe. STYGG!! :)
hare hej, ska kolla på en barnbok som heter ''Tänker på dig, farfar''.
Eftersom jag är så söt innan jag säger hejdå, så bjuder jag på en låt som ekar i mitt huvud just nu!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback