Mobilblogg

Hej, ligger för stunden i sängen. Har försökt sova sen klockan 8, men ni ser ju hur det går! Idag har skolan varit rätt Chill, första lektionen var svenska vi skulle beskriva ord sen fick vi en läxa till nästa vecka men så duktigt som jag är så är jag redan klar med den, kanske ska fin slipa lite på den men det kan jag ta sen! Sen så har jag haft en rolig idrotts lektion har nog inte haft så roligt på idrotten förr. Inatt sover jag ensam, saknar älsklingen vid min sida men måste vänja mig med att jag kommer sova ensam lite nu och då haha! Men hans parfym luktar över hela mitt rum så klagar inte, ska försöka rensa skallen nu och somna eller, rensa skallen gör jag varje dag annars men ja. Idag har jag för det mesta varit hemma legat och set satc och ba myst med mig själv trimmat ögonbryna, tagit han om mig själv med det menar jag ansiktet och smörjt in mig i hudkräm! Aja ska sova nu ha det sötnosar hörs Imrgn godnatt<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback