never coming back...


Hey, sitter i klassrummet nu, kul att man har hål timma i typ 100 år just nu, och halva klassen har farit så jag sitter själv för stunden. Ja man får väl se vad man hittar på. Igår fyllde ju syrran år, så typ halva familjen kom och åt glass tårta och bullar och sånt, var rätt kul längesen man träffade alla typ. Henke och Jessica var också med så jag skulle väl inte klaga. sen for Jessica hem och Henke kom typ strax efter det, men han var så trött min söta lilla pojke. Sen så satt Krister ihop löp bandet så jag och Emily fick för oss att börja träna på den varje dag nu, så igår sprang vi våra minuter och det var både jobbig skönt och varmt. Känndes bar att vara duktig och motionera ett tag, så nu efter skolan ska jag köra ett till pass, hoppas då att Emily är hemma då annars får jag väl köra själv, men det är inte lika kul. Sen for jag ut med älsklingen, men det fanns typ inget att göra på byn, men älsklingens mormor ringde och ville ha hjälp med tv så vi försökte hjälpa henne så gott som det bara gick, men det sluta med att vi fick komma med en VHS spelare eller vad det heter. Sen for vi hem till mig, eller jag medans han duschade hemma hos sig, så kunde jag städa till i mitt rum och bädda sängen, men sen när han kom försökte vi se ''Save tha last dance'' men gick inte så bra, mitt internet SUGER... så vi satt på Scrubs i stället och såg det sen somna vi.. på morgonen vaknade jag och vid kvart i 7 börja sminka mig och klä på mig inför första dagen av veckan, sen väckte jag Henke vid kvart över 7 så fick han klä på sig, sen for vi iväg till bussen sen så på morgonen hade jag fotografering med klassen, det var ju ''TUMMEN UPP'' på det eller inte. såg väl ut som en gris serverad på ett fat eller nått.. aja! ska fortsätta att var forever alone, ni kan ju inte klandra mig.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback