Samhällskunskap in my as


Hejhej! sitter på min andra lektion för idag, och 2 till åter står, KUL nej. Känner mig inte frisk men kan inte vara hemma för missar så jäkla mycket, min mage har blivit the same, ont men nu kan jag åtminstonde gå utan att behöva gråta av smärtan så det är väl bra! Blir fortfarande att vila från träningen denna veckan känns inte bra alls att träna när man är krassligt! idag är det Pannbiff med kokt potatis, gräddsås och lingonsylt som lunch får ju hoppas att det är gott... hehe! snart kommer KICKELINA och ingen blir ju gladare än jag blir jag inte forever alone resten av mitt liv, BIG SMILE!! nä men ska fortsätta skriva om politik och barnomsorg bla bla kiss, även om jag är klar med själva uppgiften så, får läsa bloggar istället.... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH LEDS JAG BLIR, får väl ringa mamma och be henne köpa frukt hem så man får lite proteiner i sig och blir frisk!! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback