Frukt soppa!

Sitter och dricker lite fruktsoppa för mig själv för att få i mig lite C-Vitamin och ansiktsmasken sitter på bara för att göra hyn bättre, och Gossip girls få vara min dag, känner verkligen att denna dag kommer bli en härlig hemma dag.. trodde jag, måste snart ner på vårdcentralen för att lämna in några papper om men tror det är stängt så far nog dit imorgon istället, sen får jag hålla tummarna på att det inte är astma jag har! Sen blir det att prata med mamma om att fara och handla lite frukt och grönsaker så blir det lättare att få i mig nyttiga saker! Men ska ta av mig ansiktsmasken och dricka upp min fruktsoppa så är denna dag gjord, längtar till träningsverken jag kommer få imorgon kommer verkligen att kännas skönt att kännas krossad och som om man har använt kroppen allt för mycket! Sen kanske man ska ta och göra ett samtal bort till flarken och prata lite med min saknade pojke!! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback