praktik!

Första praktik dagen kvar, det var kul att vara där och sånt, sen efter praktiken for jag till vännäs för att hämta några uppgifter och sen för att överaska min söta pojke som inte hade en aning om att jag skulle komma så tidigt, så spendera ungefär 7-8 h med honom och det var underbart har verkligen saknat det grabben, men nu är jag hemma trycker i mig en macka eller två sen stänger jag mina ögon för en ny äventyrlig dag imorgon, då komemr grabben hem till mig också så det blir bara asm!!! Sen så var Britta med också på ett litet hörn och hon bjöd på jätte goda estniskt godosar det var kul att umgås med dom igen, saknar verkligen alla (ni vet vilka ni är) så 5 v praktik kvar sen så börjar jag i skolan igen :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback