Träning, 13-03-06

Hejhej! just kommit ifrån ett jätte jobbigt träningspass med 25 mins springning och sen några övningar på kanske 10-20 min, oj oj så äckligt det är när man är klart och det är så nedrans varmt, men känner direkt att det är värt det.. Efter går dagens träning så vaknade jag imorse av världens träningsverk i magen och låren, och det känns så himla skönt att jag har det för då vet man ju att det tar. Men ska inte skriva så långt har tänkt att rusa in i duschen sen he på lite hår inpackning ansikts mask och sen bara dricka juice eller lite c-vitamin, känner verkligen att jag ska börja hålla mig till denna nyttiga period känner mig för engångs skull som om jag kommer hålla detta, för är så stolt över att jag har intresse för detta, ett intresse jag aldrig trodde jag hade. Men nu ska jag rusa så jag hinner duscha innan mammas hemkomst så jag kan göra mitt lilla experiment i fred! funderar också på att gå en promenix med hunden det är ett väldigt fint väder ändå! hejdå ha det så bra. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback