Torsdag 2013-03-07

Hejhej, nu känner jag att jag börjar verkligen att bli ubersocial på denna blogg men får ba den lusten nu för tiden.
Vad har jag gjort idag, är att jag vaknade 11-12 skönt att sova ut kan jag lova, fick sms av min bästa vän Malin som fråga om jag vill göra nått, sa åt henne att jag vill träna lite innan så klev upp ur sängen på med tränings kläderna och tog 15 minuters spring tur och 5-10 min övningar, tog det lite lugnt i dag vet inte ens varför, men känner nu att jag skulle kört som jag har gjort det senaste dagarna men aja, träna då i alla fall. Gick å duscha sminkade mig lockade håret och då hann Malin redan hit så hon fick vara social med mig tills jag var klar fixad, sen drog vi oss ut till nian för lite lunch hon köpta nå ost grejjs skit och jag köpte pommes taldrig, var gott och sen for vi ut och gick om kring på byn träffade JonteAlex & Richard vi bestämde oss för att fara ut med skotern och åka efter med en skrana, jag och Malin åkte bara 2 gånger eftersom första åket fick Malin en pinne i huvet, andra gången så hamna vi i nå hopp så vi rullade på backen i evigheter haha, sen fick jag åka på den dör dödsmaskinen hem till mig så nu sitter jag här tagit mig en frukt och dricker lite loka. Blir väl grillning ikväll eller nåt jag vet inte, men ha det så bra folket hejdå.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback