Praktik dag 3!

Nu är jag inne på min 3 praktik snart kan börja med att skriva att jag trivs där ändå men bara synd att man börjar bli förkyld :(, ska inte skriva långt för måste snart börja rusa dit, igår slutade jag 13.40 sen for jag ner till vårdcentralen och lämna ett papper, sen for jag hem duscha och gjorde det fint. For ut med Tim lite senare köpte god godiset, sen kom min söta lilla pojke som skulle spendera natten här, han tillagade bacon till mig och sen for vi vidare till ug och träffade en massa folk. Sen for vi hem och la oss samtidigt som vi såg på Solsidan Somnade med ett svep, men hörs att både jag och Bernie vaknade lite nu och då av sig själv. haha mäktigt! Nä men nu har han farit och kommer inte  se han förrän torsdag och jag klarar nog det, sen så kanske han stannar i helgen och då blir det inte en lugn heller.  (2013-14-2 Bebis det var då det vart vi<3)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback