BARnsLiGA jag, ELR kan det va nått

ne nu ger jag upp är skit trött vågar itne sova för att jag är rädd för att den SVARTA MANNEN SKA KOMMA OCH TITTA på mej!
jag erkänner hela lördagen har jag varit rädd för att se ''vittra elr det svarta manen'' jag vet inte varför jag är rädd?
det är inte likt mej??
what have happend!
mamma har ju stängt av dator så kan inte se på film så jag väntar på att det ska laddas klart på watch-seriers.com elr va det heter se The secret life of american teenager!
har redan sett allt men ska ju bara sova och jag vill höra nått annat ljud än bara klockan som låter TICK TACK TICK TACK!
elr syrran&denny som vrider och vänder sej elr hostar!
eller att höra det knaka i golvet!
jag har skrämt upp mej själv genom att ha läst en massa spökhistorier BAD OF ME!
men asså jag vill bara veta VAD ÄRE FÖR FEL FÖR MEJ VARFÖR ÄR JAG RÄDD??
har ni någonsin märkt att det är nått fel på ert hus?
Har ni någonsin kännt att det är nån mer än du själv som är vaken?
ELLER HAR NI KÄNNT ATT DET ÄR NÅN SOM TITTAR PÅ ER MEDANS NI LIGGER VID SÄNGEN??

DET HAR JAG!
har ni aldrig varit rädd för nått, sen en dag blir du helt rädd att allt ska komma upp bakom en??
ISÅNNA FALL SKRIV TILL MEJ!
WANNA HEAR ALL ABOUT IT!
näe men nu måste filmen ha laddats klart har väntat i typ 54 min :]


AAAAAH JAG ÄR RÄDD :]
RÄDDA MEJ




Okej, jag bor inte i bjurholm, min farmor bor där, bor i umeå.

2010-04-19 | 09:55:40

Sv; Joråå!

2010-04-19 | 10:15:14

SV ; tack så hemskt mycket , gulliga du !

2010-04-19 | 14:00:07

sv',

bra sj ? :)

2010-04-19 | 15:02:41

SV: Tack så mkt!!

2010-04-19 | 15:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback