BILDERNA FRÅN IGÅR!!

igår vaknade jag halv 8 av att min kompis mormor&morfar sa att bussen går om en timma!
jag kom till mormor och morfar klockan 10 jag var ju inte så pigg kände bara att jag ville sova,
trodde jag skulle få 2 timmars sovsrund iallafall, men när min morfar skriker att vi skulle fara dirrekt kände jag bara nått starkt inom mej som sker NEEEJ!
men ajja, när jag kom till stugan känner jag värmen från solen och glädjen inom mej,
elin johna Mamma&Mr.K som mamma kallar han va där!
vi tog helt under abra bilder och vi satt och skratta och hade kul , haha elr inte morfar han körde mest till bjurholm och tebax!
iallafall, rexa var så himmla glad att hon fick springa lös!
på kvällen orkade hon nästan inte göra nått hon hoppa upp i sängen och ba låg där!
ja men ja, johan var som skogsmulle, han var ute mot skogen och hämta mer och mer träpinnar!
ja han måste då va ett troll, tro mr.K KRULL,, vart impad!!
jo kan man ju förstå!
men det var härligt att mormor&morfar va där ett tag och att alla bara satt och snacka!
mammas kommentar ''Vem behöver gym, när man kan plumsa fraom och tillbakas i snön??''
Bilder:










guud, vad gullig hund!!!:D

2010-04-18 | 12:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback