:)

just kommit hem från skolan vi ser på en film man har sett 10000 gånger ''TAKEN'' (SUGER)
just nu sitter jag bara och dampar för mammas dator gå inte ens igång och min mobil får inte nån kontakt med datorn jag DAMPAR!
föst så äre kameran och nu mobilen va ska jag göra för att ffå in bilder,,
ta av emma eller eeh nej´?
vill itne va en copy cat fast.. vi har ju bara samma bilder s*tn
ja nu fixa jag då SAMSUNG USB DRIVER, man behöver ett sånt CP pogram för att komma in, 
sitt och lyssna på THE BIBEL SONG haha birk&jag döpte den till det pga av,
elr ne ska inte nämna det (A)
endel kommer gå till taket av att höra det TE.X mamma Eller MORMOR 
haha skulle va kul och se men endå min blogg mitt val :)
DET ÄR EN KOPIA AV RIGHT ROUND men men aa lite andra ord haha!



men aja denhär låten är den jag rekomenderar!


skriver när jag har fått in bilder



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback