imisstheoldtimes..

nu är klockan nått över 10 ska snart sova är jätte trött,
och eftersom jag är lite förkyld så blir det ju inte bättre,
har inte hunnit skrivat på ett par dagar,
men aaja allt såg då ut såhär
MÅNDAG: SKOLA!
sen for jag hem och bara tog det lungt!
TISDAG:SKOLA!
kom hem och sov heladagem!
IDAG: SKOLA, 
Idag har jag varit med Malin&emma slutade med glasskrig då ringde jonte, så vi var med han!
THE OLD GANG IS BACK IN TOWN<3
dom är mina små bbes<3
men vi typ cyklade omkring och träffa många, vi snackade som vi inte hade gjort på länge!
har saknat dethär men aja, hoppas det fortsätter såhär!
hade prov i tyskan det  var lite si&så!
men typ ett svagt G tyck jag att jag skulle ha fått! 
aaaugh,, Gäspar om och om och om igen!
är jätte trött!
och bilder på en kamera får jag inte in för minneskortet typ cpar, 
och på mobilen får jag vänta med tills imorrn kommer vakna 6 och tror mamma och krille kommer vara på jobbet då så, blir ensam hemma i 2 timmar far ju kl 5 i 8 elr nått så kolla då då kommer alla inte:)
ajaj, 
ska sova nu men en låt kan jag väl he in!!
500 miles proclaimers

GRYMT HÄRLIG :]




Now I see everything clearly!
just to know that you are there!
just to know that u can say things to me that no one can!
that u really could be there for me.
all i want to do is to put my arms around you,
and only say one thing!
I MISS YOU!
but understand if it does not even reach for you!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback