Maalijn&marijaa AND WHUTT? powerboots?

Sitter i stugan med malin hon har fina glasögon :)
vill också ha sånna!
aah fast eller?
vi har tagit ganska många bilder, dom är fina,
tro malin vill ha min mammas kamera,
aah fast eller?

ne men ska va seriös nu.
igår for vi och grilla det var ganska kul,
fast vi hade inget att grilla tråkigt, men vi skrämde uppvaran med spökhistorier,
haha jag och jens ved som krille hade lagt där.

MALIN SKRIVER:
ChaCha bloggen nu äre malin,
jag saknar inte bjurholm att koppla av här är sköönt!
imorse när vi vakna var det jätte varmt maria sovde länge till klockan 10
men jag vaknade 8 :)
jag såg på grease, det var ganska intressant, men hittade en kortlek och körde vänd 10 med mej själv, kastade godis på maria runt 9 hon vart sur,
surpuppaa :)
jag är en bra fotograf tycker maria,
EMMAS BLOGG KAN TA SEJ I RÖVER FÖR DET ÄR MARIAS BLOGG SOM RÄKNAS!
FAST JAG SAKNAR DEJ ENDÅ :]
BILDET:
TAGNA AV MARIA&MALIN

det kommer mer bilder när jag har kommit hem internet är skit seegt man dör ju av det nehneh men
PUSS/MARIJAA&MAALIJN:]





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback