THE HARD TRUET!

MÅNGA SLUTAR BLOGGA PGA:
DÅLIG STATISTIK!
INGET OCH SKIRVA OM!
MAN FÅR FJORTISRYKTE?

men gud om jag skulle bry mej om det skulle jag sluta skriva för länge sen!
jag skriver för att jag tykk det är bra att man skriver ner lite minnen så kan man alltid gå tillbaka och läsa!
som om jag är 18 och har kvar bloggen kan jag gå tillbaka och läsa om allt!
MAN KAN JU TA EN BLOGG PAUSE ELLER TYP SKRIVA DÅ OCH DÅ!
jag säger så här jag har faktist ingen dålig statistik!
och kommenterna kommer då och då, visst jag vet hur jag kan få upp statestiken jag vet hur jag ska få kommerntarer men om jag ville ha det skulle jag ha gjort det!
gör bara det om jag har tråkigt!!
jag är så glaad att en av mina favvo bloggar har startat igen!
tykk bloggvärlden vart tråkig sen MATHILDEMEDM la ner:/
pust, men hon startade en ny LÄNK
helt ärligt!
hon gör nått kul, kissie&foki och dom håll bara på med massa DRAMA!
visst älskar det men älskar också bloggar som verkligen vågar va sej själv!
THIS IS MY WORD!
JUST TAKE IT OR LEAV IT! :O



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback