TRUE(OR)FALSE?


- ja e scheen säger:

 

vart va du?

Marijaa;] säger:

 

ne men alvarligt det kom en norsk å kastaren i skallen på mejl,jag tänkte ba VAFAN VILL du,

men jag såg att det var ett **** **** så då börja han titta på mej och le då sa han typ nått ba ta den men det lät konstigt så jag gissa på att det va en norsk

- ja e scheen säger:

 

men lol ja fråga vart du va?
Marijaa;] säger:

 

jag vet men förklarade men i bjur
- ja e scheen säger:

 

va?
Marijaa;] säger:

 

det va ganska läskigt, men endå lite coolt - ja e scheen säger:

 

hos vem?

Marijaa;] säger:

 

jag vet inte följde bara med nåra - ja e scheen säger:

k

Marijaa;] säger:

 

syn bara att det inte va hos masoud men asså ja vart ba jaa- jaa

Marijaa;] säger:

 

men jag är lite såhär förvånad än för vrf ge en norsk mej **** jag bad inte ens, och hade inte ens snackat med han,ja det är ju ba tur att jag fick ett så ingen annan fick den ;P

- ja e scheen säger:

 

^^


TRUE(OR)FALSE??




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback