VEM VAR & NÄR!

Hehe ni kommer aldrig gissa vem jag träffa :]jo det är sant det är sant jag träffa
jo det är sant det är sant jag träffadogge dogge<3

kan ni inte tro va me jag gjorde det :)

ajaj blider idag! ]







aja. ikväll var jag med jens&mille vi möte ervinas vi for till lilla uge drack kaffe och fick godis!
sen så fick vi höra om dogge och autografer ja så vi for det!
då så gick vi in för vi träffa nåra!
sen träffa jag momma så snackade med henne,
hehehehe, sen kom en liten tjej elina tro jag hon hete!
och drog mej mot han!
säger bara av alla som skrev fick jag mest hjärta woow :)
haha ne ne det ä ba ett skämt vi säger jag å massa!
men ajaj så jag stog där sen så frågade han va jag hete!
och jag sa maria ajaj ni fattar funderar på att lägga in filmer senare men vet ej om jag vågar pga mitt skratt :]
hehe men måste det är så styggggt<3
ajaja videon kommer sen
ä glad att jagf kom in for free psss its our secret puss maria



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback