sometimes you have to forget, what you want to remember. what u deserve!


idag har jag inte gjort så mycket vaknade vid 11 ttyp :)
vvart sent igår var ju med malin jonte och alex sen for malin,
då gick jag jonte och alex ut vi träffa typ erik matte viktor och massa! :)
så jag alex & jonte satt oss i eriks epa och körde omkring!
sen for alex&jonte med så då kom matte och åkte med oss,
sen typ vi halv 1 eller nått så träffa vi henke och snackade med han sen for vi bara hem :)
somnade typ dirrekt!
fortfarande trött!
vaknade med värsta huvudvärken typ baajs!
men tog några huvudvärkstabletter och tog fram engelskan och pluggade och skrev typ allt klart!
typ pluggade före mesta!
sen förhörde krister mej!
jag kunde nästan alla förutom typ 2-1 det är typ endå bra!
hoppas jag inte är sjuk bara har typ haft ont i huvet varje dag men det går typ över efter 2 timmar eller nått!
nått sånt ccpp iallafaall!
imorgon har vi förhör och massa, ska se till att jag kan allt ska typ plugga lite till snart sen sova :]




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback