Dag 03 – Mina föräldrar

Malin Nyman, min underbara mamma, som min äldsta syster har skrivit jag är så glad över att ha haft en mamma som varit såpass ung att hon alltid har förstått sig på oss (mig och mina systrar).
vi har haft så många bråk och vi har haft mycket skratt, jag har även sakt att min min mamma kan vara rätt konstig ibland men har insett att jag är exakt som hon, hon har en underbar humor och hon förstår hen mycket väl, men alla har alltid sagt mammas lilla flicka eller lilla malin, för jag är mest lik henne av alla mina syskon och lika glad för det är jag.

min mamma har alltid förståt saker och hon finnas alltid där för oss, hon vill ingen illa.
men min mamma är en stark person har hon alltid varit och kommer alltid att vara, hon är också lite envis hon ska alltid ha rätt och även om hon skulle ha fel så fortsätter hon, för hon ska ha rätt.

Just nu sitter mor min i paradiset Cran canaria med sin make Crister, sen när dom kommer hem kom hon flytta till grönalunds vägen, och bra ha det bra!
min mamma har en bra humor och dom flesta av mina kompisar tycker hon är cool,

det roligaste med min mamma är att hon alltid på minner mig och att jag sa ''Varför ser du alltid på Sex And The Kitty) haha låter lite som en porr film åter igen har hon rätt.
det bästa med min mamma är att hon är gullig men samtidig så har hon alltid hjälpt jag och mina syskon te.x när man är ledsen så tröstar hon en sen kan hon dra ett skämt.
jag saknar min mamma jätte mycket men hon kommer hem snart. och en kram från min mamma är värt mycket mer än allt annat.
ÄLSKAR DIG MAMMA HOPPAS DU LÄSER DETTA!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback