Dag 07 – Min bästa vän


Malin Folkesson,
träffade henne typ för 15 år sen vi har kännt varan hela livet, genom alla svåra stunder så har vi alltid hittat tillbaka till varan, kom ihåg på dagis då jag gjorde så hon ramla genom att kliva på hennes sockar som alltid var förstora, eller då vi satt i en tunna för att vi lekte nått roligt. eller hur jag alltid ville vara med hon,
min och malins mamma var bästisar när dom var små. det tycker jag är ganska roligt att jag och malin är nu men aja.
Malin kan man lita på berättar allt till henne och kommer jag alltid och göra!
jag kommer ihåg den dagen då jag sa till henne '' Malin när vi bli stor då ska vi bo brevid sea world, för där finns späckhuggare och då kan vi se dom hoppa varje morgon'' ahaha malin bruka nämna det nångång nu och då. malin har alltid stötat mig då nått har varit fel och jag har alltid stötat henne visst dom senaste åren har vi inte varit med varandra så mycket beror väl på att ja är med andra och hon med några andra, men just nu har vi byggt upp det där och vi är med varan oftare och vi bruka sitta med varan på lektionerna och skämta om (PLOGSHÄPA)
eller prata med massa andra, vad som än händer så kommer vi aldrig att glömma varan,
under alla år tillsammans så ser jag att malin har nått som inte alla har, det är mod att vara sig själv stå för att man inte håller med dom andra eller att vara ärlig om vad man tycker och tänker, malin folkesson är den bästa vännen jag har och det kommer hon alltid att vara!
Love u!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback