Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag&Dag 11 – Mina syskon

kunde inte skriva igår så skriver två saker nu!
det jag har på mig har ingen bild men typ bara svarta tights från H&M
gråttrosa randigt linne (bikbok
Adidas tröja (?)
---------------------------------------------
mina syskon, jag har te syskon,
en lillebror han heter patrik han är 10-11 år, träffar inte han så ofta nu, men det kommer jag göra snart!
Min äldsta syster Elin, hon fyllde 20 i november hon jobbar på peppen (pepparkaksfabriken)
hon jobbar natt så träffar henne lite på kvällen/morgonen eller på helgerna, Elin är en snäll syster hon hjälper alltid jag och emily, hon är liten och kaxig kan man som säga. och hon har en jätte bra klädstil :P

Emily min näst äldsta syrra, vi står ganska nära varan vi kan typ sitta i mitt eller nått annat rum och bara snacka, vi snackar för det mesta om allt. vi har våra bråk ibland, men det går över efter fem sek!
jag älskar mina syskon OCH skulle aldrig byta ut dom!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback