love love love!

fredag: i fredags kom jessica till mejvi va med en massa sen for vi hem och sov, lördags: fick jag gå upp kl halv 10 eller ja det var ju inte så farligt men jag skulle iaf till marknaden och stå på loppisen vihar för klassen jessica var med mej hela tiden sen kl 11 gick vi om kring och kolla på marknaden jätte härligt!! vädretvar härligt 27 grader wihoow sen vid 2-3 tiden for jag & jess till stuga och badade sen va vi med sarahon gick ju också med oss ett tag på marknaden!!! ;) ;t puss på dom söndag; for jag & jess till bjur vid nio sen kl 10-11 for vi till marknaden vi gick där i nån timma sen smsa jag nicke och gick och möte han! sen va vi med henke nicke jens & denny sen börja jag och jess unda va vi skulle göra i stugan vi kom inte på nått så vi pratade med denny nicke henke & jens om dom ville komma dit denny och henke ville det!! sen så börja jag tappa rösten hehehe sen jag & jess köpte förlovnings armband heheh så væ är giifta,senare påkvällen kom som och dom sovde här



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback