Time Of Dying


just nu sitt jag och malin och ba lev om :)
vi har inget liv. vi skrattar åt inget,
imorrn ska jag fara till bjurholm, senare till veckan vill mamma att jag ska till salusand men jag vet inte om jag ska dit orkar inte. :)
har ju planer med jessica och erika till helgen såå nej ;)
mina dagar har varit tråkiga och roliga :)
Fredag:
då var jag i stugan :)
LÖRDAG:
for till bjurholm städade hela huset med emily sen for jag och va med rasmus sen kom malin, sen träffa vi vickan och nicke vi va på ug ett tag BORING så jag malin vickan & sandra for då möte vi fredde då snacka vi med han ettt tag sen så for jag sandra och vickan och sandras kille till han för  att se film malin for hem :(
sen va jag med vickan resten av kvällen
Söndag:
då var jag ba hemma tillslut kom rasmus och emily va med ludde & viktor så vi hade ba lite kul :)
sen idag var jag bara med malin :)
ajaa,
4 veckor kvar av sommarlovet yaay kul tagga verkligen eller inte :/
bilder från sommaren:







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback