There's a club in Miami with the best crowd in town

s

idag har jag vaknat sju gick ut med jess&jens guu va tidigt, sen for jag & jess hem jag somnade sen vaknade jag då sa jess att hon hade varit med jens på skolgården i fyra timmar hehehe och jag hade sovit RAAWR vad busig jag är love it!
i helgen är det bjurholms marknad ska stå i loppis (again)
sen imorrn ska jag va i bjurholm ska försöka göra nått sen ska jag ringa jess och säga grattis för hon fyller år, nu är hon en 16 åring :)
hoppas hon får en bra fördelsedag. jag ska då snart sova känner mej rätt trött jag undrar bara vart min syrra är har inte sett henne på ett tag men jag kom på hon kommer när hon


kommer just nu ser jag henne utanför hon ser förvånnad ut
ska nog se vad det är måst ut och fåå luft :)
imorgon kommer mormor och morfar snacka om att jag har saknat dom ajja puss Marijaa


sv: tack detsamma! :)

och tack för frågan!

2010-06-30 | 17:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback