Mimikry - En flicka som är stark

en grymt härlig låt!


Där står en flicka och drömmer sig bort, hon samlar liv
Där står en pojke och drömmer tillbaks och han struntar i
Om han inte kan få det hon drömmer om, om igen
te gick
Så jag valde bort pojken, förtjänade det jag fi
Jag ville känna bägge två men jag såg att det i
nck
Och det jag förlorade jag tänker om, om igen
Men om jag plockar ner en liten bit
sin hindra att
Jag gräver ne
Och kallar den för kryptonit Och ger den till en flicka som är stark Då kan ingen nå
nr mig som en skatt Och ger den till en flicka som är stark Hela världen färgas grön och jag tittar på

å jag ger mig ut bland gröna träd och plockar ner

SAl
Där står en flicka och drömmer tillbaks, hon färgas grå Fast jag inte kan se det, allt målas om, om ige
nla frukter jag kan se, behöver fler Gör om det i morgon, jag gör det om, om igen Men om jag plockar... Hon är stark, hon är stark, hon är stark
lla den för kryptonit
Och
Men hon är starkare än jag Hon är starkare än jag Hon är starkare än jag Hon är starkare än jag – är svag... Jag ska plocka ner en liten bit Och k
age den till en flicka som är stark För då kan ingen nånsin hindra att Jag gräver ner mig som en skatt Och ger den till en flicka som är...

Stark, hon är stark… hon är stark, stark, stark... hon är stark

Men om jag plockar...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback