Praodag1


hej, jag har ju prao i 2 veckor,
och det är ju jätte trevligt alla barn är så söta och trevliga,
jag var mest med en tjej som jag träffade en halvtimma efter jag kom dit,
imorrn ska jag fara dit kl 08:30 idag vara 06:30
så jag ser det som sovmorgon :)
sen på onsdag blir jag ledig för jag tror jag jobbar lite övertid så jag ska vara ledig en gång iveckan!
lovade shadie att jag skulle komma förbi skolan men jag vet inte dom få ju dröma.
dirrekt när jag kom hem så for jag till siv ska klippa mej på onsdag och slinga det!
ni får en bild då..
jag säger då inte hur det ska bli och allt.
sen när jag kom till mitt hus så fick jag lust att ta kort.
för jag har gjort det tidigare idag då vi lekte vilse i skogen!
tog typ 138 bilder,
men har typ bara tagit 15 bilder som jag ska lägga ut och sånt :)
here they are now:











en bild kan jag faktist förklara där det står!
HMN... jag tog kort på den och la ut den för jag älskar bokstäverna tänker helatiden HEJ MARIA NORBERG/NYMAN!..
eller nått sånt hahaha det är ba nått jag kom på för om jag har tråkig så tittar jag på rigningsplåt grejjen eller vad det het ja då står det 3 bokstäver.
Te.X om det står
A.K.P
kan det bli AKTA PANNKAKAN
Eller
H.P.M
Hälsa på mamma...
ajaj hoppas ni fattar!



Fina bilder gumman

2010-05-24 | 16:34:01

Vad duktig du är med kameran, jätte fina bilder du har lagt ut..

Mvh

2010-05-25 | 08:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback