Praodag2

Prao dag nr2 var inte så hemsk,
det var mycket mindre barn idag och alla var lugnare,
hade 45 min lunch rast så jag och mamma drog oss till lilla bjurholm,
på vägen hem sjöng vi ''feel like a women''
hehe jag erkänner jag gjorde det, men jag älskar min mamma och älskar att umgås med henne,
längtar redan till MORSDAG!
jag Emily & elin kommer ge hon nått hon verkligen behöver. hon förtjänar det,
To our best mom<3
har tagit bilder idag också,
gud va jag älskar att ta bilder...
har jag nämt att jag vill bli fotograf... eller vad säger jag det har jag redan nämt,haha!
ja men ajaj när jag slutade åkte jag och mamma in i bilen igen..
och jag kan säga jag var inte på humör hade ont i magen ajja..
men mamma gjorde så jag vart glad genom att he på ''rider omkring'' haha älskar den låten.
medans vi sjöng den så kändes det som om vi både gjorde bort oss haha!
men aja ingen såg :)
nu ska jag bara dra till ug och träffa folk...
imorrn är jag ledig men ska ju upp kl 08:30 endå för har tid hos frissy som sagt! :)
BILDER KOMMER IKVÄLL RUNT 10-11 tiden kolla då :]
elr imorrn





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback