-

heh, sitter och pluggar till ett so prov imorgon yeey, taggar eller!
det är så himla dryg med en massa prov, sen i helgen kommer jessica, hon får hjälpa mig lite med engelska då tycker jag!
hon är säkert smart!
sen fundera jag på att dra upp till stan när jag får mitt barnbidrag och sova hos jessica, helt ärligt så skulle inte det vara helt fel, jag menar ju vi är alltid hos mig!
nene men idag har vi bara haft dryga lektioner orka inte snacka om det!
men ska fortsätta plugga nu,,
++
bara för att jag har allmänt tråkigt!

Namn: Maria Norberg Nyman
Piercingar: Öronen&läppen
Tatueringar: nej(ska skaffa
Längd: 1.59
Skostorlek: 36/37

Hårfärg: Blond brunt, lite rött
Är du kär i någon: Ja.
Önskar du att du bodde någon annanstans: JAA! :)
Tänker du på att ta självmord: Nej! Verkligen inte :D

Dricker du alkohol:Njea ;)
Röker du: typ.
Vilket shampoo använder du: nått!
Vilken parfym använder du: Uby-pour elle
Vad är du rädd för: spindlar,,
Gillar du att tvätta: nja!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Absolut,

Senaste:

Film du hyrde: ..?
Film du köpte: ..?
Låten du lyssnade på: Längesen-petter

Personen du ringde: Jens Olfsson
Tv program du tittade på: Family Guy
Personen du tänkte på: .. Mr.X!

ANTAL..

Gånger du varit kär: 3
Gånger ditt hjärta brustit: 2
Hjärtan brustit på grund av dig: Jag vet faktisikt inte..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: typ en gång!
Ärr du har på kroppen: jag håller inte räkningen!

SENASTE..

Personen du fick mail av: Eimante
Personen du fick brev av: Nån stina på skolan -.-
Personen du fick sms av: Erik/jonas ;)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: julafton?

Saken du köpte: tuggumi http://www.sandins.se/images/products/ekook.jpg
Vad har du gjort idag: skola
var det kul: är som alltid
Hur tidigt stiger du upp: varierar 6-halv7- halv 8
Gillar du att slåss: Nej!
Vad ska du göra idag: plugga
Är du seriös: I vissa tillfällen
Vad är du allergisk mot: Falskhet

Var har du ont: huvvet & ryggen ;)
Använder du hårspray: inte ofta, men kan hända





Önskar du att du bodde någon annanstans: JAA!



Gången hela din familj åt middag tillsammans: julafton?



Maria vart vill du bo mer än hos mej :-)

Å, vi åt middag tillsammans i lördags. Sådet så!

2010-10-13 | 23:04:18

ok, ok men hur var det när mamma och mr K fyllde år????

2010-10-15 | 09:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback