lifes a game, but it's not fair


hej, har just varit och grattat den underbaraste kvinnan på jorden<3

MOMMA(L)
typ hela familjen va där alla hade typ feber men det var rätt roligt!
eller hela familjen det saknades en person men det gick ju bra endå :)
ikväll blir det nog att bara vara med malin jonte och Erik. det blir nog asm, sen måste jag kolla upp en ny jacka för min är inte tillräckligt varm men har hittat en eller två :

hiss eller disS?


Hiss

2010-10-30 | 19:19:05

hejsan.

Jag är med i tävlingen på sharemyplaylist.com , och jag undrade ifall du vill rösta på min lista. På köpet får du massa bra låtar + länkning i min blogg (om du vill)! Här har ni länken: http://sharemyplaylists.com/awesomenesslevelhigh

Kram,

Saga Nilsson.

2010-11-01 | 13:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback