mummssiigt Free Willy 4

har just varit med malin vi har typ bara gått omkring och snackat!
och skrattat har ont i halsen av allt skrattande,
ska snart tvätta av mig sminket och he på mig,, proaktive, min söta stora syrra gav mig dom produkterna!!
TACK SÅ MYCKET TILL henne!
för jag använde en H&M foundation för 25 kr  som gav mig lite dålig hyy, så fort jag märkte det efter 1-2 v så slängde jag den" men har en poaktive foundation tack och lov så ser man lite bättre ut haha!
ANVÄNDS:
Steg 1 Renewing Cleanser
Små rengöringskorn tar effektivt bort smuts, fett och döda hudceller som kan täppa till porerna. Resultatet blir en riktigt ren hy.
Steg 2 Revitalizing Toner
Avlägsnar alla spår av smuts och fett. Gör din hy fräschare. Alkoholfritt.
Steg 3 är Repairing Lotions
För effektivt skydd dygnet runt:
- Day Lotion motverkar tilltäppta porer och förhindrar att finnar och pormaskar bildas.
- Night Lotion verkar milt, men effektivt medan du sover.
Minst 2 ggr/vecka ska du också använda bonusprodukten Refining Mask. Den ökar Proactivs effektiva verkan genom att tränga djupt ned i porerna, tar bort orenheterna och torkar ut finnarna.
Ditt Proactiv paket innehåller:
- Renewing Cleanser (120 ml)
- Revitalizing Toner (120 ml)
- Repairing Day Lotion (60 ml)
- Repairing Night Lotion (30 ml)



ska försöka se RÄDDA WILLY 4 SOM ÄNTLIGEN HAR KOMMIT UT,,
men det är synd att keiko dog så nu äre den ba en wannabe film :(
men va kan jag säga i love whale killers :]




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback