you know who he is, it is the man with the beautiful smile!

 

Hej, har varit i skolan idag,
haft världens tråkigaste lektioner, det är så himla tråkigt att skolan är så ytlig och tråkig.
kan dom bara inte stänga ner hela skolan? Nåja, får inte klaga så mycket, kan ju hända något hemskt!
idag hade jag glosförhör, och jag tränade som bara den, och ja får väl hålla tummarna eller nått.
väntar nu på att krull ska skrika foodinen, som tydligen betyder att det är mat så jag snart få äta, inte för att jag är nå hungrig efter maten vi har ätit på skolan. Mums eller
ska nog va med Malin.F idag, i alla fall efter maten,
få väl se om vi hittar på något roligt,

just nu är jag extremt stolt över mig själv har äntligen tagit över min lathet och börjat med examensarbetet igen. Har funderat över det hela sommarlovet, och nu när det verkligen gäller så ger jag nästa upp, när jag knappt har börjat. Nåväl jag hoppas då att det går bra med det och att jag får bra betyg,
Ja nu ska jag sluta skriva och säger såhär vi hörs sen,;)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback