heyhey,

vart ingen uppdate igår men orkar inte skriva om den dagen;P
utan kommer skriva om idag.
harde några lugna lektioner.. idrotten var då jätte kul vi skulle hänka i ringar göra kullebytter och stå på händer och allt sånt där kom ej ihåg vad det hete haha men var då kul tills jag börja blöda för jag... kan inte låta bli att klösa på mina sår! :P
ja och vädret är hur underbart som hälst typ + och det gillar vi..
just nu känns det verkligen att sommarn är på väg, sommar väder iallafall! ;P
glada jag, ikväll ska jag kanske träffa matte och alexanda och kanske kanske erik om han inte har så mycket att göra så att vi inte hinner men man får ju alltid hoppas..
jag suger på att blogga jag vet men nu ska jag verkligen försöka uppdatera så ofta jag kan och fylla mina kategorier med roliga saker och mer bilder musik och massa skojj ska komma ut.. haha nu ska jga göra det ;)
men jag kan lova er nångång iveckan kommer det 2 ny kategori som kommer heta ''Dagen i bilder'' och ''Bild bomb''
haha tro jag, och snart kommer det ut dagen i bilder iaf ska ju uttnytja kameran så mycket jag kan nu, för jag har alltid med mig den men tar inte så mycket bilder på det som är värt att se på men ska börja med det nu! :P
Bild på vädret utanför mitt hus!!




Fina bilder gumms!

2011-04-06 | 14:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback