jag ser igenom dig, igenom dina kostymer!

hej, har typ inte gjort något  speciellt idag bara en vanlig tråkig skoldag!
just nu sitter jag och lyssnar på musik och funderar på att börja borsta tänderna, men när jag tittar på klockan så är det för tidigt. men vad ska jag göra vaken, alltså kommer typ inte göra nått viktigt så lika bra att gå och lägga mig eller kanske inte,
imorgon är det sista dagen av skolan och sen är det påsk lov, erik ska fara till fjällen imorgon, så jag kommer inte träffa han på kvällen ialla fall, men på dagen kommer jag nog göra det så mitt påsklov kommer gå ut på att vara med mina älskade vänner och som jag fick höra kanske Felicia kommer upp, och det hoppas jag ju verkligen, inte träffat hon på tusen år, och jessica kanska kommer imorgon, alltså hon ska vara med några och då kommer jag träffa hon, SAKNAR DEN TJEJEN ALLTSÅ även om det var typ 4-5 dagar sen jag såg henne,
men jag och hon är ju MENT TO BE alltså! :]


aja, nu har jag bestämmt mig ska lägga mig i sängen och läsa en bok tills jag blir mer tröttare, Älskar ju att läsa men hinner inte göra det så mycket på fritiden, heh men nu ska jag då göra det, men ni få ha det så bra mina älskade läsare!

OCH JESSICA RING MIG IMORGON/IDAG ( FREDAG) JAG VET ATT DU LÄSER DETTA



Jag saknar dej med Maria!<3 men vi ses väl typ ikväll gissar jag på ;D

2011-04-15 | 13:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback