Could you whisper in my ear

heyheyhey, har inte varit så bra på att uppdatera och det känna inte okej,
men jag kan berätta lite om min dag!
skolan var rätt lugn, matte prov i början var ju som det va,, men jag var glad för att det var kortdag!
efter skolan for jag och malin hem till mig och bakade typ världens goaste kladdkaka.. ångrar att jag åt av den heh eller inte?
ne men när malin for kom Matte förbi han har ju tagit körkortet.. GRATTIS till han och han fick sin usb som är fyllt med musik tack vare moi! så hoppas han blir glaad!! :P
sen så var jag hemma i en timma sen kom lillErik och vi hedde på en film och myste i sängen... grrr min säng är jätte risig för jag och erik slutade upp med ett krig... och så klart så är jag så himmla envis att jag vann.. man ska aldrig börja med mig.. jag ska alltid vinna (A) 
haha ne men jag skämta bara.... 

sitter dock och tittar på bilder haha alla är inte direkt normala men jag har funderat på att lägga in dom flesta!
men får inte in några nu nåt cpp men bloggen får kämpa imorgon.. <3


BTW MIN NYA HEADER ÄR FIXAT TRYCK (F5) OM DU INTE SER den!




Fin bild på dig och Erik :)

2011-03-01 | 16:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback