HelgSminkning!

NYTT Kategori SMINK/HÅR!

Helgsminkning!


Smink jag använder


1. her på concealer under ögornen och på ställen jag tycker det behövs.
2. Smetar på foundation.
3. Her på puder
4.Först gör jag en tunn linje så jag är säker på att inget blir fel.
5.då her jag på ögonskuggan.
först placerar jag vitt runt hela ögat.
sen tar jag grå/svart och her bara på sidan av ögat.
sen her jag på mer kajal för att fylla i!
6. Först använder jag en mascara från H&M formar ögonfransarna med den låter det torka
7. efter 1-2 min her jag på den lilla för att göra dom mörkare och tjockare
8.sen her jag på ganska lite läppstift så man ser att det blir en annan färg men inte så mycket!
9. her på läpp-glans så det se bra ut
10. Sen her jag på mig Avril Lavinge parfymen jag har (A)
För mig så tar det bara 15-20 minuter att göra sminkningen. det är därför jag bara har den på helgerna eller då jag är ledig!

Resultat:








Vad fina ögon du fick med den make upen.

2011-01-07 | 11:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback