känns i varje hjärtklapp .. klapp klapp!

he, gissa om jag har kul sitter och pluggar engelska har just blivit klar med halva häftet i so. yey. känns som om provet kommer gå bra eller inte.. kan inte så mycket kan typ bara... lite om hitler och sånt!
och matte provet kommer gå skit. och examensarbetet är det enda som har blivit positivt haha men det är nog asm, tro det är det viktigaste just nu eller, jag vet inte!
man kan ju undra om det är normalt att ha ett rum som är så kallt att jag inte känner mina händer, haha fatta inte att jag är kvar i rummet. undra hur det kommer gå inatt när jag sover.
Nu skriker krullsi på mig så tro det är mat men är inte riktigt säker känner mig inte så hungrig än... så får se om jag ens får i mig nått (A)

BTW ett 2010 album kommer sen. (A) its gonna be ASM



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback