a night to remember

Min kväll var ganska kul först var jag med Ludde Emily Erik och Jalle vi typ bara tog det lungt och skratta!
sen For jag Erik och Jalle iväg till uge och träffa Malin.. vi va där i nåra min för sen skulle vi fara till ottervattnet..
men när vi ringde TKJ så var han hos isac så vi for dit och sa hej till kossorna och kollade på isacs Epa som jag kan säga så JÄVLIGT bra ut.
sen for vi in til bjurholm och då börja epan låta lite dåligt så vi stanna av på ug och var där i en halvtimma.
På uge spelade jag biljard med Jonte och Erik.
Sen for jag och jalle och skule skämta med Erik och han gick på det hehe :)
sen for vi till näsmark för att hämta upp viktor och skjutsa hem han.
sen skjutsa vi hem jalle.

Efter det så sa jag hejdå till erik och for in och hörde min fina familj Doc pojkvänner och vänner!
så jag gick in dit och snacka med dom i några min.. trevligt snack och så. sen kännde jag mig helt trött så jag gick ner och la mig.. men det förstog ni nog redan..
aja puss / Marija!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback