Det där var ingenting!


angnäsbacken idag i skolan,
det roliga är att varje dag innan vi ska fara så går jag och lägger mig typ tidigt, men jag ligger vaken jätte länge och tänker på vad som kan hända... te.x köra in i ett träd bryta något och massa annat!
men när jag väl kommer dit så är det inga problem, det är bara pjexorna till slalom skidorna som gör AS ONT!
haha. skulle igentligen åka snowboard. men eftersom jag är en ''Nybörjare'' så kan jag inte åka i dom stora backarna för att då kommer jag aldrig upp för liften utan att vaktis ska hjälpa mig.. klandra mig inte!
sen så ramla jag bara en gån ganska stolt eftersom jag är ganska klumpig, fråga familjen!! haha!
sen så gjorde jag så att emma ramla, får nog lära mig att hålla koll på om någon ska komma upp bakom mig!
haha det var som förr förra året då jag fick skäll av en kille för jag höll på köra på han! haha, jadu!
ikväll blir det nog att ta det lungt efter alla åk ibacken så är jag rätt less och pjexorna har gjort så jag har ont i bena men, förvånar mig inte om jag sitter och pluggar till So provet jag har imorgon om hinduismen och buddhismen.. ja ni får ju höra sen :]
ska då ta fram böckerna nu och plugga lite så är ju hälften gjort.. :)
(HAR INGEN BILD FRÅN IDAG SÅ TAR EN GAMMAL BILD från google!!)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback